zondag 14 september 2008

Patronen van Melly and Me

Ik heb nog wat moeite met het indelen van mijn berichten. Knippen en plakken wil niet zo lukken. Maar goed, de foto's staan er in ieder geval op.
De laatste creatie van Laura.
Popje zonder naam.





Van de week heb ik dit patroon binnen gekregen (tweede foto). Had ik gewonnen!



Het kleurgebruik van deze ontwerpster vind ik steeds erg leuk en opfleurend. Het patroon kan nog zo eenvoudig zijn. Door stofgebruik wordt het erg leuk!


Kijk ook op haar blog: http://mellyandme.typepad.com/melly_me/


Verder heb ik mezelf op dit zelfmaakpakket getrakteerd (onderste foto). Heerlijk ontspannend om te maken. Ik doe alles met de hand, al wordt de naaimachine geadviseerd. Juist in het met de hand naaien vind ik mijn rust.

Geen opmerkingen:

back to top