donderdag 25 september 2008

Quilts zonder einde (2)




Vandaag heb ik voor het eerst sinds lang weer aan een quilt gewerkt. Ik heb met mezelf afsgesproken, dat ik eerst de quilts afmaak die ik al jaren heb liggen (dus ook die van Laura) en dan pas van mezelf aan een nieuwe quilt mag beginnen. Stofjes heb ik al meer dan voldoende!

Het enige probleem is, dat ik na twee keer 15 minuten rijgen van de verschillende lagen van de quilt, al last heb van m'n linker schouder. En dat na veel fysiotherapie en chiropractie.

De blauwe stofjes en twee roze stofjes heb ik als fat quarters van Lieneke gekregen. De rest heb ik er bij The Logcabin bijgezocht. Ik ben er zelf erg tevreden mee. De top is helemaal met de hand gemaakt. Wanneer de quilt helemaal doorgeregen is, quilt ik hem machinaal, zodat ik mijn schouder zo min mogelijk belast.


Geen opmerkingen:

back to top